The following content has been automatically translated by close 
De control al glicemiei nivelurile, cu cereale right | A Articolul Colesterol
Articolul Sphere Logo

De control al glicemiei nivelurile, cu al cerealelor Dreapta

By Expert Autor: Rebecca Marli | articol abstract
Word Count: 235 cuvinte | Vizualizari: 149 View (s)
Boabe potrivit pentru micul dejun poate avea o contribuţie importantă la regulamentul de zahăr din sânge după mese, deoarece anumite produse cerealiere pot avea glucide indigestă şi un indice scăzut glicemic (GI), în conformitate cu o disertaţie de la Universitatea Lund.

Teza a arătat că persoanele care au, de obicei micul dejun mică indicaţie geografică se concentreze mai uşor în timpul restul de dimineaţă, şi pot scădea riscul lor de a suferi de obezitate, boli cardiovasculare, diabet zaharat sau cu întârziere debut. Produse din cereale integrale cu indicaţie geografică scăzute, pot îmbunătăţi, de asemenea, memoria de scurta durata şi acuitatea mentale.

Dreptul de suma de carbohidraţi indigest, împreună cu întreaga-boabe cu indicaţie geografică scăzute, pot păstra sângele-zahăr la un nivel scăzut de aproape zece ore, în funcţie de Anne Nilsson, autor al tezei.

Studii anterioare au arătat că anumite boabe cu glucide indigest pot avea un efect benefic pentru sindrom metabolic, o condiţie care include risc major de boli cardiovasculare, diabet zaharat, hipertensiune arterială, nivelurile ridicate de zahăr din sânge, şi grăsimea abdominală.

Legătura dintre nivelurile de zahăr din sânge şi acuitatea mentala a fost, de asemenea, studiate de Nilsson. Subiecţi au primit micul dejun cu indicaţie geografică mică şi mare, şi a efectuat teste de acuitate mentale după aceea. Grupul care a avut un mic dejun scăzut IG concentrat mai bine şi a avut o mai bună memorie pe termen scurt în comparaţie cu alt grup. De asemenea, rezultatele arată că persoanele care au fluctuaţii în nivelurile lor de zahăr din sânge poate avea, de asemenea, o capacitate mai mică cognitiv, a spus Nilsson.

(c) Proiectul Pierdere în Greutate 2008. Toate drepturile rezervate.
Rebecca Marli

Despre autor / Autor Bio

Vizita de proiect pierderea in greutate si pierderea în greutate a începe de azi! Înscrierea este gratuită şi veţi găsi acolo mii de prieteni, care te poate ajuta. Site-ul web are, de asemenea articole interesante pierdere în greutate, o grămadă de idei dieta, un contor de calorii care calculează câte calorii aţi mâncat şi de cât de multe ai ars, un planificator dieta, greutatea şi grafice care vă arată când te-ai dus peste limita de calorii te trebuie să menţinem.

Article Source: http://www.ro.articlesphere.com/Article/Control-Your-Blood-Sugar-Levels-with-the-Right-Grains/169526

Article Submitted: 2008-12-04 | This Article has been viewed 149 times.

Rate Article

Related Videos

The Increase of Cholesterol and Blood Pressure Medications
Decreasing Blood Pressure and Cholesterol with Exercise
How to Eat Healthy - Decreasing Cholesterol and Blood Pressure
Controlarea Colesterol cu PGX
Cum Singurătate Cauze de presiune arterială crescută

More "Colesterolul" Articole înrudite

Enumerate mai jos sunt mai multe articole legate de articol de mai sus de la "Colesterol categoria articol".

Persoane interesate de articol de mai sus "Controlul sânge de zahar nivelurile, cu cereale dreapta" sunt, de asemenea, interesat de articole referitoare enumerate mai jos:

High Colesterolul este un diagnostic foarte frecvente de către medici în zilele noastre atunci când se ocupă cu pacienţii. Colesterol a fost identificată ca să crească riscul de boli de inima. Dar ceea ce este Colesterol la toate? Colesterolul este o substanţă produsă de către ficat uman. Organismul produce Colesterol de a construi acizi care ajuta la digestia de grasime pe care le consumam, cu mese noastre.
Statine sunt cunoscute în prezent, să fie, de departe, cele mai eficiente medicamente pentru reducerea nivelurile ridicate de colesterol din sânge. Totuşi, aceasta vine cu un preţ. Utilizarea de statine poate fi însoţită de efecte secundare, cum ar fi daunele statină musculare, afectarea ficatului şi simptome gastro-intestinale. Anumit grad de deteriorare, cu toate acestea este de obicei uşoare şi reversibile prin întreruperea de droguri.
Produse alimentare de scădere a colesterolului sunt produse alimentare care sunt scăzute în colesterol, dar, de asemenea, reduse in grasimi saturate. Grasimi saturate este cheia pentru că afectează nivelul de colesterol mult mai mult decât colesterol. Grasimile saturate pot produce fel de mult ca de 4 ori mai mult colesterol în sânge decât colesterol.
Eşti care suferă cu nivel ridicat de colesterol din sânge? În plus faţă de medicaţie corespunzătoare, dieta, de asemenea, joacă un rol important în scăderea colesterolului ridicat. De îndată ce niveluri mari de colesterol se găsesc în cineva, fără a bolilor de inima, acestea ar trebui să înceapă un regim alimentar recomandat de American Heart Association care afirmă o persoană trebuie să consume mai puţin de 300 de miligrame de colesterol pe zi. Acestea ar trebui să limiteze, de asemenea, grasimi saturate la 10 la suta sau mai puţin de calorii totale şi grăsimi normale de 30 la suta sau mai puţin din totalul caloriilor.
Un nivel ridicat de colesterol a fost legată cu o serie de boli. Sunt multi factori care contribuie la creşterea nivelului de colesterol. Cele mai importante dintre ele este de a urma o dieta care este ridicat in grasimi saturate. Consumul prelungit de alimente de grăsime, lipsa de exerciţii, fumatul şi a obiceiurilor de consum pot contribui la creşterea nesănătoase de LDL (colesterolul rău).
Stilul de viaţă nesănătoase, obezitate, dieta necorespunzătoare şi ingestia de alimente sunt factorii majori care răspunde de colesterol. Nu sunt în principal două tipuri de colesterol - LDL (colesterolul rău) şi HDL (colesterol bun). Când există exces de LDL în sângele unei persoane, se va construi în pereţii arterelor sale interioare, care pot ajunge cauzând blocarea arterelor şi, astfel, cauzele ateroscleroza. Întrucât, atunci când există o cantitate mare de HDL prezent, aceasta va ajutorului efectiv în prevenirea atacurilor de inimă, deşi atunci când nivelul de HDL este scăzut, se poate pune în pericol persoana de care se confruntă cu un atac de cord.
Nu tu sau cineva cunoscut au valori crescute ale colesterolului? În cazul în care căutaţi pentru a scădea colesterolul dvs., există multe lucruri ce trebuie sa faci. Acest articol este adaptat informativ faţă de sănătate de nivel înalt şi se referă la modul în care scăderea colesterolului într-un mod sănătos astfel încât să puteţi rămâne sănătoşi şi se potriveşte la orice vârstă.
Articolul Directory Home Toate categoriile Sănătate şi fitness Colesterol

Nu puteţi găsi ceea ce căutaţi? Incearca de căutare Google!
Copyright © 2005 -- de Larry Lim, Singapore - art Motor de cautare Director de la ArticleSphere.com ™
Toate drepturile rezervate întreaga lume. Toate mărcile comerciale şi Servicemarks sunt proprietatea proprietarilor respectivi.

Afrikaans Albaneză Arabă Bielorusă Bulgară Catalană Chineză (simplificată) Chineză (Tradiţională) Croată Cehă Daneză Germană Englez Estonă Filipineză Finlandeză Franţuzesc Galiciană Greacă Evrei Hindi Maghiară Islandeză Indoneziană Irlandeză Italiano Japoneză Coreeană Letonă Lituaniană Macedoneană Malaezian Malteză Olandeză Norvegiană Persană Poloneză Portugheză Român Rus Sârbă Slovacă Slovenă Spaniolă Swahili Suedez Thai Turcă Ucraineană Vietnameză Galeză Idiş